Satan i gatan



ph: ifrån när jag och brudarna var nere på Arvika hamnfest.

Halv sex redan?!?! Ojojoj vad tiden går. Vet knappt vad jag sysslat med idag som fått tiden att gå så vansinnigt fort. Hm. Har suttit vid pianot och spelat hela dagen. Vilket tidsfördriv. Men jag älskar det verkligen. Synd att jag inte förstår mig på hur man gör sånt där plingiling utan endast kan ackord. Någon snäll som vill lära mig plingiling? Vilket fint ord "plingiling". Tror det är Runar som sagt så någon gång och nu har jag tagit efter, haha. Ska lägga upp en video idag eller imoron när jag speler, för jag har fått ihop ehm... fyra låtar? Wow, värt en applåd. Sen om de är bra är ju en helt annan sak.
Ska ta en titt i min mattebok nu och sedan även seöver hur min vecka ser ut. Är ju lite saker då. Doktor, friluftsdag, frissan, spelning osv. Tur att jag äger en kalender som jag kan skriva ner allt i. Ja, matte var det va? Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0