Så brunett som det går att bli

Jaha, hur ska jag förklara mig nu då..? Ni sitter nu och tror att jag är blond, grön, rosa eller någon annan färg i håret, men saken är den att jag är lika brunett som förut. Hm. Hur gick det till? Jag drog till frissan och avfärgade mig, klippte mig och färgade mig RÖD. En ganska ljus röd, men ändå blev jag mörk. Lika brun som förut fast med lite rödare inslag. Jag gillar hårfärgen, men det var ju inte det jag ville ha. Så nästa torsdag ska jag iväg till frissan igen på ett nytt försök! Bara att hoppas på bättre resultat då.

Eftersom jag inte haft tillgång till dator på väldigt länge så ska jag samanfatta denna dag och gårdagen lite. Igår så åkte jag och Julia och passade den bortskämda katten. Vi somnade alldeles för sent, eftersom jag idag har varit äckligt seg. Som tur var så var det ingen vanlig dag idag, utan friluftsdag. Vi samlades vid nio och tog då en gemensam promenad med klassen. Efter det blev det lunch innan vi skulle mötas vid bowlinghallen för spel. Men det blev ingen bowling, för det hade blivit missförstånd, så vi fick åka hem istället. Men jag, Saga, William och Runar stack iväg och tog en fika på Wiener. En mycket rolig sådan också. Sen så gick vi till musiksalen och spelade i några timmar i sällskap med resten av bandet och med flera som dök upp allt eftersom.
Nu ska jag göra svenska och få mig nåt att äta. Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0