Rödis



Tadaa!! Jag är rödhårig och älskar det. Är så glad att jag färgade det. Tydligen måste det ha blivit bra, för Julia sa "Du får aldrig bli mörkhårig igen!" Haha, när jag färgade mig till mörk ifrån ljus så sa hon "Du får aldrig bli blond igen!". Så där rök alla andra fäger...
Har haft Julia på besök i eftermiddag. Skönt att bara sitta och prata om vad som hänt under veckan, då vi inte hinner träffas så mycket i skolan. Blir lätt så när man inte går samma linje. Men då har man minst dubbelt så mycket att berätta när man ses.
Har annars ikväll tagit det väldigt lugnt. Käkat grillat, det är ju sommarväder ute så! Har inte tänkt så mycket på skolan och alla prov. Ska göra det imorgon, har jag tänkt. En riktig pluggis-dag. Gud vad härligt det är med helg.

Kommentarer
Postat av: Olivia, the one and only

Snyggt Josse!!!

2011-10-04 @ 17:57:42
URL: http://thesimplegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0