Linnea här!


Här har ni en jättegammal bild på mig och Josefin!

Åhejåhå! Linnea här, Josefin syrra. Ni har säkert läst om mig i bloggen flera gånger, för varje gång jag säger något roligt kommer det upp på bloggen och så har hon massa bilder på mig! Snajsigt!
En sak som kanske skulle va bra att veta om mig: Jag har väldigt svårt för att skriva seriösa inlägg. Och ärligt talat orkar jag inte ens försöka nu!
Jag har ont i huvudet nu. Jag har haft det hela dagen faktiskt. Känns som att ni bryr er så mycket, ni kanske borde gå och hämta erat care-face och sen komma tillbaka?
Nu tänkte jag berätta lite om Josefin.

Hon är snäll, fin, glad ibland, sur ibland, konstig. Hon gillar att se på film och så skrattar hon åt sina egna skämt ibland. Hon är egentligen ljushårig, fast det visste ni säkert redan. Hon har känt mig i tretton år av sina sexton år, medans jag känt henne i hela mitt liv. Ja, såntdär tycker jag är konstigt. Hoppas ni känner henne bättre nu! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0