Läxor



Visst är ni jätteavundsjuka?! Jo, trodde väl det. Men så ser denna dag ut för mig. Måste bli klar med en engelskauppsats, läsa tio sidor i historia, plugga inför två matteprov och... tror nästan det var allt. Livet på natur är ju ljuvligt. Jag gör väl alla nior som funderar på att gå den linjen livrädda nu, haha. Fast farligt är det inte. Det är ganska lätt, det är bara jag som är allmänt seg. Ni skulle ha varit med på sista lektionen idag, matte. Jag var så trött. Övertrött på hög nivå! Förstod ingenting och var helt flummig. Ska försöka förstå mig på alla siffror och bokstäver nu. Med lite kaffe ska det nog gå susen. Kanske blir det en liten powernap för att få energi. Nej hejdå, här ska pluggas!

James Morrison har nytt album, jag är kär igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0