Jägarna 2



Hej! Har slutat för dagen och sitter nu på mammas jobb. Var ju iväg på Jägarna 2 igår. Den var väldigt bra. Jag tror till och med att den var bättre än den första filmen, och hur ofta är tvåan bättre än ettan? Nej,inte ofta, så den var verkligen sevärd! Jag rekommenderar den skarpt.
Skoldagen har flytit på bra. Slutade vid tre men valde att följa med Julia och hennes samhällsklass på engelska eftersom jag inte hade något bättre för mig. Lika bra, för jag missade ändå lite av min egna engelskalektion under dagen då jag var en sväng till sjukhuset. När deras lektion slutat så stack jag och Julia ner och fikade på Wiener. Satt och pratade massa strunt över en latte, i väntan på hennes fotbollsträning. Och nu har jag slutligen hamnat här. Ska hem om en halvtimme och då blir det referatskrivning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0