Inget Karlstad idag



God morgon! Nu tror ni att jag befinner mig i Karlstad, men det är fel. Det blev ändrade planer igår. Jag kände att jag verkligen behövde få sova ut och göra klart alla läxor. Är efter i skolan som aldrig förr. Karlstadstrippen får helt enkelt bli av länge framöver.
Vilket fint höstväder det bjuds På idag. Kanske borde ta en fotorunda? Det var ett bra tag sedan sist. Linnea bestllde ju hem en systemkamera igår. Snacka om att jag är avis! Visst, jag har en egen. Men hennes är ju bättre, hehe. Kommer säkert sno den av henne lite då och då när den landat i vår brevlåda.
Vet ni vad jag kom att tänka på förut? Att för exakt ett år sedan levde jag och min familj livet borta i Spanien. Vi solade, badade, åt gott, shoppade och mådde toppen på Teneriffa. Åh, vad jag saknar det. En härlig tid det. Skulle så gärna vilja dra dit igen nu. Eller, vart som helst för den delen. Hata kylan! Och så är jag i behov av semester. Snälla, bjud mig på en resa då! Snälla, någon? Please.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0