I'm still alive



Hej på er! Jo, jag lever faktiskt. Har bara haft lite fullt upp idag. Steg upp vid elva, tränade, såg på finalen i tresteg och gjorde mig i ordning. Vid tre idag så åt jag och fyra vänner på La Strada. Vi hade en trevlig stund inne på pizzerian med massa prat och skratt. När vi käkat klart så gick vi runt i Torsby som var ganska så dött denna söndagseftermiddag. Vi diskuterade Maria Montazami och folkrace. Hm.. Hade i alla fall en kul eftermiddag. Jag och Julia har nu börjat fundera lite på lägenhet inne i Torsby. Så vi kanske ska kolla lite och se hur det blir. Ska ta och skypa med mina vänner vid sju och komma fram till hur vi ska göra med fotograferingen i morgon.

Kommentarer
Postat av: Majaaaaaaaa

jag vet (; men det är ju sant (:

2011-09-04 @ 21:58:51
URL: http://youmaybeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0