I'm on the edge of glory



Det blev lite bråttom så vi valde att ta fotograferingen i morgon istället. Ska strax dyka ner i läxhögen och börja med allt skolarbete. Ligger efter i matten, har spanskaglosor, svesnka-skrivning och lite engelska också. Börjar verkligen inse hur chill våran klass på högstadiet måste ha haft det. Vi fick nästan aldrig läxor. Men nu är det allt andra tider. Så därför ska jag försöka få undan så mycket som möjligt, för jag vill ju inte direkt sitta inne med skolböcker när det är mârten, haha. Ikväll ska jag kolla på Idol som jag missade igår. Satt ju och skypade ett bra tag istället. Och så är det ju Svenska Hollywoodfruar! Sitta och skratta lite mer åt dom. Kan nog behövas efter denna gråa, trista dag. Det har ju ösregnat hela dagen.

Skön cover Alex Goot – The Edge Of Glory (originally by Lady Gaga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0