I'm a little girl with big problems



På söndag drar Idol igång. Gansla kul att se på det nu när man vet hur det funkar. Drog ju upp till Falun på audition i maj. Det ju gick dåligt, men det var ändå en rolig upplevelse. Något som jag alltid velat göra, så jag kommer dö lite lyckligare när jag är gammal tack vare det.
Oj vad jag pratar strunt nu... Men jag är oerhört trött idag. Har varit så virrig och borta så det inte är klokt. Mattelektionerna som jag vanligtvis brukar hänga med bra på, var idag omöjliga att förstå. Och så har jag skrattat mycket. Varit glad och lycklig. För jag är väldigt lycklig nu, för jag är omringad av de bästa vänner man kan tänka sig dagligen. Ska skippa kärleksförklaringen till dem och istället berätta vad jag gjort idag.
Denna dag har rullat på snabbt och jag har varit väldigt glad. Liksom sprallig-bubblig, ja något sådant. Vi hade vår första riktiga håltimma idag och den fick spenderas med lite samhällselever. Så inte helt fel ändå. Vi var även lykligt lottade att ha inställd engelska. När skolan var slut drog vi till musiksalen och övade. Roligt, roligt. Spelning 24 september, just so you know.

men gud... problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0