good girls go bad



God morgon! Allt bra med er? Jag steg upp vid tolv i "morse". Så efter elva timmars sömn så är man ganska så pigg. Hade nog den tråkigaste dagen på länge igår. Jag gjorde allt jag kunde komma på. Satt vi pianot i hur många timmar som helst och blev till sist sur över att tangenterna didn't make sence (haha, kommer inte på ett bra svenskt ord för att beskriva det). Jag blev även grinig på matten som var för svår för min hjärna att fatta då.. Hoppar nog snart av natur... nejdå, det ska jag inte! Men jag blev så sur på allt igår för att jag hade det så tråkigt. Jag kände bara "nu lägger jag mig i sängen och drunknar i täcket". Emo girl. Haha. Men idag är det bra. Har lite roligare. Ska väl försöka förstå mig på matten snart. Göra klart lite mer innan jag ska iväg på bio med mamma ikväll. Lite kaffe och svenska. Yeah, blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0