Girl, don't give up. Stay strong.



God morgon! Sitter här med världens ångest över att jag sitter i soffan och inte är på väg till skolan. Attasn alltså. Mår både illa och har ont i magen. Vet inte om det är nåt, men jag känner mig inget vidare så jag ska försöka sova och ta det riktigt lugnt idag. Ska även ta itu med de läxor vi har. Hatar att missa skolan, speciellt med tanke på allt man missar. Men alla är nästan borta under de första veckorna ett tag, så jag antar att det är okej. Ska kurera mig som bara den idag och komma tillbaks på topp så fort som möjligt. Behöver verkligen återhämta mig lite psykist med nu så det kanske är bra att jag är hemma. Har mer än tusen saker som oroar mig jämt nu. Har bestämt mig för att under onsdag, torsdag och fredag ha datorförbud. Bara sitta vid den när det är ett måste, som när man ska skriva ut låttexter, ackord och är i skolan och gör skolarbeten. Tror jag tillbringat alldeles för många timar på facebook den senaste tiden. Men bloggen då..? Jodå, jag ska allt lösa bloggningen med familj och vänner som kanske ställer upp och skriver någon gång under de tre dagarna. På lördag ska jag i alla fall vara back och track, precis som vanligt alltså. Så tre återhämtningsdagar för att samla alla krafter igen. Bara sikta in mig på skolan och andra viktiga saker. Nu ska jag sova en stund, sov så dåligt i natt.Yo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0