Fredagsmys



Hallå! Jag höll ikväll på att göra något jättespontat ikväll, nämligen köpa en ny mobil. Men bara nästan. Är så trött på min gamla. Touchen funkar kasst. Trycker jag på en knapp till höger så är det som att mobilen tror att jag trycker på en knapp till vänster. Puckad telefon eller vad? Men den är ju över ett och att halvt år, så det är väl kanske inte så konstigt. Hur som hälst så kollade jag runt lite på Iphone och Htc. Blir nog en Htc. När det blir av får vi se.
I morgon blir det i alla fall shopping. Drar till Karlstad med Julia och shoppar loss. Ska försöka få tag på en gosigoos tröja. Så halv åtta till morgonen är det tänkt att vi ska sitta på ett tåg på vägvmot staden. Herregud vad trött jag kommer vara. Och mitt morgonhumör är inte det bästa. Jag vill då vara för mig själv, sitta tyst och tänka. Börjar folk prata med mig och kommntera småsaker så blir jag jättesur. Haha, fast jag ska försöka hålla mig lugn.
Nu ska jag fredagsmysa med familjen. Ha en bra kväll. Puss!

Ursäkta alla fula cambilder, imorgon ska jag ta med mig kameran och fota!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0