do it again and show the world that you're still strong



Våra bilder i camen igår alltså... Haha! Alla tre ser helt drogade ut. Men det är väl lite gölligt. Lyckades ta mig till mormor och träna, men träningen blev kort för jag drabbades av kraftigt illamående och håll. Gör ett nytt försök till morgonen. Var ute på en liten biltur med mamma nu ikväll/natt. Mysigt. Älskar att åka bil om natten ju. Musik i bakgrunden och sedan massa skog, väg, hus och mörker som man kan titta på. Plus att man har all tid i världen att tänka igenom allt då. Så det var rätt gött. I morgon har jag lite planer med vännerna. Ska bli kul att se dom igen efter två skolveckor. Höra hur dom som inte går i samma klass har det. Oj just ja, jag har en del skolgrejer att göra. Oops..! Det får jag väl ta i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0