Bio med mamma och mormor



Fina bilder eller? Haha, snygga så! Min eftermiddag i bilder hur som helst. Räknar matte så att jag blir tokig, gör fula grimaser med min familj och skrattar och surar lite. Ska ta och lägga ner skolarbetet strax och börja fixa mig inför bio. Jag, mamma och mormor ska dra ner till Torsby och kolla på Jägarna 2. Första filmen, Jägarna, tycker jag är rätt okej, så jag hoppas att denna också är bra. Var länge sedan jag var på bio, senast var Harry Potter. Hm. Det kanske inte var så jättelänge sedan. Det är mysigt att bara sitta i ett mörker och glo på film. Ska få mitt hår lite normalt nu, det står nämligen åt alla håll. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0