You let me fall in love with you



Slappis dag! Lyckades nästan glömma bort att jag har en blogg för ett tag. Dagen har gått fort fram, fast ändå är klockan inte så vansinnigt mycket. Det bäst är att det känns som söndag, men det är lördag. Väldigt gött. Gick ju och la mig med min magont igår, men vaknade lyckligtvis med en bättre mage idag. Har fortfarande lite ont, men det är bedtydligt bättre. Har inte den blekaste om vad det är för fel. Har aldrig varit med om något liknande.
Idag har jag suttit placerad i soffan med min dator och kollat på Sol, fest och oroliga föräldrar. Haha. Det var ganska så kul. Längtar tills jag och mina vänner ska ge oss iväg på en sådan resa. Helt själva utan föräldrar. Jag och Julia kom in på vart man ska dra då när vi var i Karlstad.  Men vi ska nog ta det lite lugnare än dom på teven. Eller..? Jaja, nu bör jag nog ta mig en titt i kemiboken. Har prov i det på tisdag. Har även Nationellt i spanska på måndag. Ojoj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0