Rumpnissar

Har haft en ganska så mysig eftermiddag och kväll. Har ätit god mat, chillat framför Idol, sjungit mig hes, diggat till favoritartisterna och mått bra. Men det är sådant som man ska göra när man är ledig. Jag tror inte jag kan  nämna att vi har lov för många gånger. Ska sluta med det nu. Är på lika bra humör än. Ska vara uppe länge ikväll. Se på film och läsa i min bok som snart, verkligen alldeles snart, är slut.

"Är det normalt att tycka att man ser ut som en rumpnisse? Jag ser ut so m en rumpnisse!!! Helt mini, lite tjock om kinderna, rufsigt hår, luggen rätt upp, glittriga ögon, fånigt leende, ful finne på näsan och lipande tunga.
Hajjarru?"

Varför heter det RumpNisse och inte RövArne eller ArsleDan?

Fina konversationer på facebook, eller hur? Haha!


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Bara för att visa intresse tänkte jag slänga iväg en kommentar :DD

2011-10-29 @ 01:53:33
URL: http://severlie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0