love, hope and understanidning

     

God morgon! Vaknade av ett sms i morse med frågan om jag ville ha frukost. Så jag steg upp ch drog in till köket och hade en mysig frukost med familjen. Det ser ut batt kunna bli en fin dag idag med. En bra start på oktober. Ja, det slog mig nyss att det faktiskt är oktober! Herregud vad tiden gått fort. Och om ungefär yra veckor så är det Halloween, absolut en av favorithögtiderna! Vet inte riktigt varför jag just fallit så mycket för den, men skrräck och läskigheter lockar mig, haha. Förhoppningsvis så blir det en bra kväll med vännerna då!
Idag är det tänkt att jag ska få undan lite av läxhögen och kanske umgås lite med Julia. Hon vill se på film, så ska försöka leta reda på någon bra. Höst och filmmys hör väl ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0