Trevlig kväll med vännerna igår

Igår hade jag en mycket trevlig kväll med mina vänner. Man ses ju så ofta nu sedan vi börjat gymnasiet, för alla går olika program och det är mycket i skolan osv. Men igår så samlades de flesta av oss i alla fall. Vi började med lite bowling vid sju. Trodde verkligen att jag skulle förlora, för jag brukar göra det. Men det gick hyfsat och jag tog hem andraplatsen bland tjejerna. Efter det drog vi vidare till La Strada, den bästa pizzerian här i byn om ni frågar mig. Så vi satt där ett bra tag och snackade och skrattde. Innan stängningsdags så drog vi ut på byn lite. Vi blev ståendes vid Jouren och glo på bilar ute i höstkylan. Men till och med det var kul.


Kommentarer
Postat av: LOWA - En musikblogg

Godkvällens!

Lust för en ökad statestik?

Chansen finns på min blogg. Gör bara som det står, sen sköter jag resten!

Tack och ha en bra kväll!♥



2011-10-16 @ 21:00:59
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0