Tjock hals och tungt huvud



Hallå! Vaknade och kände mig dyngförkyld imorse. Satt och tvekade en bra stund på "skola eller inte skola?" Insåg att jag inte skulle orka lära mig något med hur jag mådde ändå, så jag stannde hemma för att vila upp mig inför historiaprovet  som vi har i morgon. Satt framför teven ett tag imorse, sedan vid halv tio somnade jag i sängen och vaknade ungefär nu. Jag sov i fem timmar! Oh herre..! Men det hjälpe allt också, huvudvärken har släppt och jag känner mig i alla fall pigg.
Sitter nu och kollar på bilder ifrån trevliga stunder med vännerna. Roliga kvällar, fina utflykter och goa mysdagar. Saknar det lite. Hoppas på mer sådant framöver. Nu ska jag ta tag i skolarbetet så att det blir gjort ur världen. Lite mat kanske inte vore helt fel heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0