The sun will make you



Gahh, vill utomlands!!

Linnea har lagt sig och jag sitter helt själv uppe. Gör ingenting. Funderar lite och tänker på hur fort tiden gått sedan skolan började. Dagarna rullar fram med hög fart. Tror jag också ska lägga mig snart. Jag gillar inte att vara uppe själv. Vill ha någon som sitter med mig, även om vi inte säger ett ord till varandra. Det får mig att känna mig lite social på något vis. Veronica Maggio spelar i Karlstad ikväll. Och här sitter jag, för att jag inte är arton. Suck. Men om ett och ett halvt år så. Har jag gjort något vettigt idag egentligen? Kollat på egentligen ganska så värdelösa teveprogram, ätit smörgås till mat och kollat facebook. Även blivit lite smått sur över att min engelskauppgift aldrig blir rättat av min lärare. Så inget vettigt här nej. Kanske kan dra en kvällsfilm bara för att jag inte är trött. Saknar mina Harry Potter kvällar som jag hade själv inne på mitt rum i somras. Drog två Harry Potter filmer varje kväll i stort sett. Började kanske titta runt sex på kvällen, men hade alltid massa pausar, så racet med de två filmerna var inte slut förrän vid två-tre på natten. Sommaren, ja den är slut. Vintern är snart här. Äh, mitt svamel får sluta här. God natt med er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0