The only thig I didn't want to do, was to hurt you. I'm so sorry.



Förkylningen har inte släppt än känner jag. Näsan är täppt och halsen gör lite ont. Heller det är att ha magont i alla fall. Det lyckades släppa, så nu är jag en glad tjej. Ska lägga mig tidigt ikväll. Har kollat in Parlamentet och myst lite smått i soffan med syrran och vännen hennes.  Imorgon drar jag söder ut med Julia. Vi ska åka till Karlstad och ha en trevlig dag i staden. Kanske någon kaffefika, lite shopping och skratt. Låter bra det. Behöver verkligen få tag på en vinterjacka. Det börjar bli väldigt kallt på mornarna nu. Isigt i luften. Kanske kan vi även planera in något kul framöver på tågresan hem. Halloween väntar ju om några veckor! Det ser jag verligen fram emot. Haha, vi funderar på att gå "bus eller godis". Man ska väl vara barn så länge som det går? Just det. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0