Skyscraper



Mys med familjen framför Idol är inte helt fel. Båda Amandorna är grymma. De är ju helt klart bäst i Idol. Fast de flesta är bra i år, konkurrensen är stenhård! Nu, i väntan på att få reda på vem som åker i kväll, så letar jag filmer. Tänkte se på film innan jag ska sova. Vill se en en snyftfilm, för det var så länge sedan jag grät.
I morgon har mycket att stå i. Som sagt så ska huset bli rent och fint. Jag ska även hinna umgås lite med Julia och så vill jag ut och gå om vädret är okej. Promena i skogen med musik i öronen och kameran i handen. Helst skulle jag vilja dra ut någon riktigt tidig, kylig morgon när solen är på väg upp. Varje morgon som jag sitter i bussen så ser jag hur natten spricker upp i dag. Väldigt fint. Och jag önskar varje gång att jag kunde fota det. Frosten som glittrar i solens strålar som börjar sträcka sig över kullarna, sjöarna som är spegelblanka, skogarna som står fridfulla och dimman som sakta lättar. Ja, det är nätan magiskt.

Demi Lovato – Skyscraper ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0