säg hej till hösten



Har kämpat mig igenom den här dagen. Tänkte nästan stanna hemma, för jag kände mig inte alls kry imorse. Men eftersom skolan kändes viktigare så drog jag mig allt dit i alla fall. Dagen har varit otroligt seg. Tisdagar är hemska. Och med en förkylning så kändes det inte ett dugg bättre. Men dagen gick skapligt ändå. Fick se mina två matteprov som jag skulle vilja riva sönder. Gjorde mitt sämsta matteprov någonsin. Bra början på den kursen, haha... Bara att ta nya tag och visa vad man går för nu framöver istället.
Har nu en liten pause innan läxläsningen ska börja. Lyssnar lite på skön musik och läser bloggar. Rätt mysigt. Funderar lite på vad jag ska göra till helgen också. Vi är lediga på fredag för vi har studiedag. Härligt! Ska försöka hitta på något kul tror jag. Kanske en filmkväll med syrran och umgås lite med vännerna. Japp, låter finfint det.

James Morrison – One Life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0