Nu blir det läggdags



Tröttaste tjejen i världen just nu (jag) ska lägga mig och sova. Behöver komma ikapp de timmars sömn som jag gått på minus med nu under veckan. I morgon ska vi iväg till Stjärnan, bigrafen här i byn, och se på en miljöfilm. Det är tydligen klimatvecka här i byn. Hm. Men det är väl lite mysigt att kura ner sig i biostolarna och titta på film.

Upptäckte förut något nytt med facebook - man kan ha videosamtal! Tummen upp för det! Tycker att ljuskvalitén var bättre än Skype. Trevligt! Ja, ville bara tipsa om det. Nu ska tänderna borstas och pyjamasen åka på. God natt! I morgon ska jag bjuda på lite färskare bilder. 



Måste bjuda på en kul text! Åh, jag bara älskar det!


                                              
                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0