Lördagsmys



Hejhej!

Har haft lördagsmys med min familj nu ikväll. Sett på Så mycket bättre och ätit pepparkakor..? Hm. Det känns som jag är lite tidig med det. Det är ju inte ens november.

Denna helg är det Halloween-helgen. Då alla klär ut sig och firar. Vad man firar vet jag inte riktigt. Men det är läskigt och mysigt i alla fall. Skräck, spöken och häxor. Mitt Halloween firande ser inte alls ut så, nej jag är ju hemma i soffan istället.

Åkte ner till Torsby en snabbis förut, då mamma skjutsade ner en om skulle iväg till Stjernehallen. Ikväll är det folk ute på byn. Lasse Stefanz uppträder. Och eftersom jag inte är arton kommer jag inte in. Men det gör mig inte så mycket för den delen. Dansband vill jag bara spy på. Ändå var jag och såg på Lasse Stefanz i somras. Haha. Under första Kolsnäs i år spelade dom. Men jag och vännerna röjde i grottan istället. Tänker på alla dina sommarminnen när jag tog upp det nu. Det blev allt en del. Kolsnäs kvällarna, åh fina minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0