Little miss negative

 

Har haft väldiga diskussioner vid matbordet ikväll. Eftersom jag på tisdag har prov i samhäll så snackade vi om väldigt poligtiska frågor. Ganska intrssant, men jag blev lite arg i det hela. Haha. Jag är inte alls på humör nu. Har haft fruktansvärda humörsväningningar idag. Så nu är jag trött, arg, ledsen och allt annat som är negativt. Not good! Ska verkligen börja den nya veckan med betydligt bättre humör. Även om jag känner att det ska bli jobbigt att stiga upp i morgon så ska det bli skönt med skola. Det är ändå ganska så kul. Träffa vännerna och få vara social. Ska nog kämpa mig igeom skolan även om det känns tungt just nu. Jag är ganska så skoltrött för tillfället. Tack gode gud för att det är lov om endast två veckor nu! Jora, det ska allt gå prima.

Kommentarer
Postat av: Denise holmsten

supersnygg du är på headern! damn riktigt fin! sov gott & dröm sött nu sötis ! puss

2011-10-16 @ 22:34:50
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0