Jag och min fina vän



Jag och Julia testade en ny yoogaform med värmande filt på huvudet för någradagar sen..! Haha!

De där två sista lektionerna kändes ju onödiga idag. På idrotten hade vi pingis och bedminton och på matten höll vi inte på med något som var speciellt svårt. Fast jag är ändå rätt glad att vi hade helt vanliga letioner och så, för jisses vad kul jag har haft det idag! Under lunchen så hade jag och mina vänner filosofiska diskussioner. Vi har verkligen börjat bli filosofiska av oss på den senaste tiden. Haha. Det hela slutade med att jag utsågs till gris (?). Det är en lång histora om varför, så jag tror att vi skippar den!

När jag kom hem idag efter skolan och lite matteplugg med vännerna så blev jag fast vid pianot ett bra tag. Tiden flyger iväg när man sitter där. Men jag tycker inte klockan dragit iväg alldels för mycket, hon är ju bara något över sex. Hm. Jag trodde hon var runt åtta. Skönt att ha hela kvällen framför sig. Blir nog lite matte´senare, skulle jag tro. Och så måste jag forstätta att läsa i Beach, det börjar bli ganska så spännande nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0