I wanna be where you are



Lika söta då som nu, hehe.

Har suttit med ungefär sextio engelskaglosor och de sitter ganska bra nu. Historian vet jag inte riktigt hur det är med. Jag tror jag kan det. Hisoriaprov brukar gå bäst när jag inte pluggar allt för mycket. Jag suger på SO-ämnena, men på något vis lyckas jag alltid få ihop bra prov. Jättekonstigt. Fast det är ju inte fel direkt.
Är så trött och fryser som en gris. Varför säger man att grisar fryser? Don't really get it. Men men... Kallt är det i alla fall. Vet inte hur jag kan vara trött med så mycket sömn som jag fått idag. Men förkylningar tar väl en hel del på en. Men det är mycket bättre nu. Ska läsa igenom historian och kolla på Per Morberg som råkar vara i Torsby i kvällens program.
Skönt med sista skoldagen denna vecka imorgon. En behövlig helg väntar. Gosshh, vad jag vill ut och ha kul. Snart dags för det tror jag. Kanske blir det Karlstad på fredag med Julia. Vi får väl se. God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0