I make my own enemies



Tjohoo, nu tar jag helg ♥

Tack vare att vi har studiedag imorgon så kan jag nu ta helg för denna vecka. Väldigt skönt med en liten extra lång ledighet. Har haft en ganska bra dag i skolan med ett historieprov som jag nu kan bocka av ifrån to-do-listan. Vet inte om det gick så bra, men det märks väl när vi får det tillbaka. Kom hem något innan fem idag och då blev det en lång middag här hemma med Linnea och hennes vän. Vi satt nog i en timme. Nu har dom promenerat bort till kiosken för att köpa mjölk och jag sitter helt för mig själv i stugan. Har slängt ihop en kladdkaka som de ska få mumsa på sen. Själv tror jag att jag står över det, för jag har fått så himlans ont i megen nu. Mår nästan lite illa och smärtan går emellan magen och ryggen. Ajj! En myskväll med film, musik, gosiga filtar och en öppen brasa kanske lindrar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0