Hemska magsmärtor och Modern Family



Sitter nu i soffan och kikar på Modern Family. Jisses vad jag gillar den serien. Riktigt r min smak. Det handlar om en familj i modern tappning, precis som namnet. Ganska så kul. Det händer alltid så mycket tokigt. Såg ni på Idol ikväll då? Det gjorde jag och Julia. Gud vad bra hon ljushåriga var. Vad hette hon? Amanda..? Ja, Amanda hette hon. Hon var grym! Jag och Julia lyckades jaga ut min familj ur teverummet, för de stod inte ut med oss. Haha. Vi var tydligen jobbiga Busfrön som vi är, hehe. Nu ska jag kolla vidare på programmet. Har jätteont i magen ikväll med. Känns som att någon hugger mig med en kniv i magen, ryggen och benet. Smärtan går liksom runt så. Ahh, bota mig någon..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0