Haft min vän på besök hela dagen



Har haft Julia på besök hela dagen. Det är sludigt hur tiden kan fara iväg så väldigt, trots att vi inte gör något speciellt. Men vi har gråtit till The last song (se den om ni råkat missat den, väldigt bra film!), sett på teve, pratat och lagat korv och makaroner. Vi har även planerat lite inför nästa helg, då jag och några vänner ska ha ett litet Halloween party. Ska bli väldigt skoj! Får se ifall vi ska klä ut oss eller ej. Hur som helst tror jag att det kommer bli toppen. Det kan ju inte gå fel när man umgås med de bästa vännerna, eller hur? Så nu hoppas jag denna vecka går fort så att det blir lov och roligheter så fort som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0