Karlstad idag

                            

God morgon! Ganska så nyvaken sitter jag här och bloggar. Ska idag dra ner till Karlstad med syrran, pappa och låtsasfamiljen. Haha, konstigt ord det blev. Men jag är ju inte släkt med dom på riktigt. Så idag ska det shoppas! Skulle behöva en vinterjacka, även om temperaturen har hållit sig väldigt varm de senaste dagarna. Fast det dröjer inte förrän snö och kyla hälsar på. Vädret i Sverige har blivit helt omvänt på den senaste tiden. I april kunde mas strosa runt i kortbyxor och ligga och sola i bikinin, själva sommaren hade dagar då det var riktigt kallt och nu i oktober kan man än en gång dra på sig shortsen. Jag tycker dock det är lite för kallt för det, men man har ju sett en del som kommit i det.
Såg ni filmen min vän lagt upp som hämd igår då? Haha. Bara för min "Martin studsar" så fixade han en "Josse studsar". Ja ojojoj. Filmen är ifrån min födelsedag och jag har alldelles nyligen varit i Barcelona då. Herregud. Känns som det var igår. Tiden går fort när man har roligt.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0