Fix a heart



Tjoho!
Ännu en dag har snart passerat. I morgon är det dags för skola. Tänker dra mig dit hur jag än mår. Blir helt tokig på att vara själv. Ensamhet gillar jag inte.  Vill iväg och umgås med vännerna, vara social och ha de tre lektioner som dagen bjuder på. Tack vare att vi har inställd samhäll denna vecka så har vi sovmorgon i morgon på fredag.
Efter skolan så ska jag och Julia dra ner på Torsby och utföra några ärenden. Shoppa lite nere på byn. Vi får väl se vad vår lilla ort har att bjuda på. Hur som helst ska vi besöka en mataffär. Ska nog bland annat köpa med mig hårfärg, så jag slipper klaga på att jag är mörk istället för röd.
Nu väntar House på mig. I alla fall om en halvtimme. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0