En skittisdag som ändå blev rätt bra till slut

 

Kikar på bilder ifrån Barcelona och längtar tillbaks.

Mitt hat till tisdagar växer allt mer för varje tisdag som går. Jag avskyr dom. Det är varken början av veckan eller ens i närheten av slutet. Det är en riktig skitdag. Och den började långt ifrån bra imorse. Jag fann ingenting i morse. Lyckades slarva bort byxorna, visste inte vart jag gjort av mobilen, hårsprayen var slut och jag kände mig så himla ful. Alla tjejer vet vad jag pratar om, vi har liksom fuldagar ibland. Okej med fulda, men att allt annat skulle gå fel?!?! Jag missade även bussen. Tjollahopp vad glad jag var när jag äntligen tog mig till skolan... Nä, jättearg. Men skoldagen var bättre än vad tisdagar vanligtvis är, så något positivt i denna skitdag fanns det ju. Jag gjorde även ett kemiprov som kändes hur bra som helst. Tror att jag kan ha gjort riktigt bra ifrån mig. Så jag är nöjd. Så kanske denna tisdag som började så förjävligt ändå blev en rätt lyckad tisdag? Den avslutades också med att min vän (även bandmedlem) sprang fram till mig började babbla om att spela in skiva. Det blev liksom lite "Vad pratar du om? Are you kidding with me?" då. Men det låter ju ganska så kul i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0