Burn



När pappa tankar och man har tråkigt så bara måste man fota OK. Eller? Hm. Det var i alla fall vad jag gjorde.

Har nu kommit hem och är pigg. Det ni! Hur ofta händer det?! Typ en gång om året. Så det är ju rätt gött. Hade ju Nationella i spanska idag. Och hur gick då det? Ja ni... Inte en blekasta aning, men jag chansar på ganska dåligt. Tror de flesta av oss fick känslan "vi hoppar i älven nu och skiter i allt" för att det gick så dåligt. Men vi skippade älven och stannade kvar i skolan. Istället satt vi vid ett bord och deppade på tre fullproppade bänkar. Blir lite spännande att se hur det gått. Antagligen kommer det även då, med resultatet i hand, få oss att deppa ihop om inte ännu mer på de där bänkarna.
Nu taggar jag inför kemiprovsläsning. Smörgås och kaffe håller min energinivå på topp. Men jag vet inte om så mycket energi behövs, för provet kommer nog bli lätt. Det är som en enda repetion ifrån atomkemin på högstadiet.
Ska tills senare idag hitta på något vettigt att skriva om. Denna kategori skapade jag för att skirva om just vettiga saker. Har lyckats göra ett inlägg. Bra... Tror det är dags för ett nytt. Bara att komma på vad som är vettigt! Kemi kanske..? Nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0