Baksmällan ifrån veckans dliga sömn kom nu ikväll



Tjoho! klockan är runt åtta och jag skulle kunna somna när som helst. Jag har lagt mig sent varje kväll denna vecka, men alltid vaknat pigg och alert. Fast nu, ikväll, så kommer baksmällen av det. Är jätteslö. Det är en väldans tur att jag är helt ledig på skolfronten imorgon. Inga prov, inga läxor. Så jag har kunnat tänka på annat denna eftermiddag. Var ju tänkt att jag skulle dra på zumba ikväll, men tror ni inte att jag var för lat fär att dra mig iväg..? Jo, eller lat och lat... Mer trött än lat. Ska verkligen dra iväg på det någon gång, för jag vill det verkligen. Tror det är superkul. Dans är nog den enda slags träning som skulle kunna funka för mig tror jag, för det är det enda som lockar mig. Att springa och gå på gym är bara tråkigt. Nu lovar jag mig själv, alldeles här och nu, att jag ska börja träna lite smått framöver. Ska även skippa det söta och onyttiga i matväg. Känner mig så osund inombords, haha. Och ett bra inre är grunden till allt! Oh jises vad hurtig jag låter nu. Ska dra mig mot soffan och kolla på Sol, fest och oroliga föräldrar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0