26 Oktober 2011

Jag som inte är van att träna börjar nu känna att jag rört på mina ben idag. Vi hade cirkelträning idag på idrotten. Men det känns ju bra att man vt att man faktiskt gjort något.
Det var riktigt kul att vara tillbaks i skolan. Man inser hur mycket man saknat sina klasskompisar när man träffar dom igen. Fast dagen har varit lite seg. Jag har känt mig ganska dåsig. Trött och sliten.

Efter skolan så drog jag och Julia och shoppade på Toria. Blev lite smått och gott. Efter det följde hon med mig hem och det blev massa tjejsnack. Fredagens roligheter blev även flyttade. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, right? Så nu år jag se och vännerna se fram emot torsdagen under höstlovet. Ska bli grymt kul.



Saga knäppte några biler innan vi skulle iväg och intervjua människor till vårat svenskaprojekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0