25 Oktober 2011



Saga skickade mig en bid ifrån fina Barcelona igår. Åh, vad jag saknar den resan!

God morgon!
Steg upp halv sex i morse och tog en dusch. Kände efter det att det inte skulle gå att åka till skolan idag heller. Mår illa och får riktigt ont i magen emellan åt. Jag hatar det verkligen.
Vill bara säga till alla bakterier och virus att de inte är välkomna om man går i skolan, för man hinner liksom inte med skolan när man är sjuk.
Så jag har försökt att sova, men jag har sovit så mycket så att det är omöjligt att somna. Jag har legat i soffan och glott på teve och plockat undan lite när jag mått okej. Borde nog försöka peta i mig lite mat, men jag är inte det minsta sugen. Tar och drar en film istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0