15 Oktober 2011



God morgon!
Startade min dag med en rejäl sovmorgon. Kan inte beskirva hur behövlig den var. Jag låg och drog mig ett bra tag i sängen innan jag steg upp. Det är tur att facebook finns i mobilen så att man kan ligga där under täcket och se vad som hänt, utan att behöva gå upp och knäppa på en dator.
Jag blev lite full av skratt när jag kom ihåg vad jag lyckats göra igår kväll. När jag skulle lägga mig så gick jag sakta mot min säng och råkade bara sådär ramla mitt framför sängen och slå i knäet i nattduksbordet. Haha. Jag kommer ihåg att det gjorde ont när jag vurpade, men jag gjorde inget annat än skrattade när jag trillat ner på golvet och låg där. Och nu förstår jag om ni tänker "Hur trillar man bara sådär?" Jo, hårprodukter är förklarngen! Värmeskydd till håret gör golvet väldigt halt. Och tydligen hade jag dumt nog sprutat värmeskydd i håret mitt framför sängen. Så då fick jag helt enkelt mitt straff för det.
Har nu denna morgon myst i köket med frukost och en datorn som alltid får följa med mig under frukostarna nu för tiden, så att jag kan läsa mina favoritbloggar. Vädret idag är hur fint som helst. Strålande sol och inte allt för kallt. Kan nog bli en fotopromenad om jag har tid för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0