13 oktober 2011



God morgon! Insåg nu hur dålig kameran har blivit i datorn. Det var ju lite synd.
Somnade så tidigt igår, så nu känner jag mig topp igen. Ska snart bege mig mot ännu en dag i skolan. Torsdagar är väl rätt okej. Vi får antagligen reda på två prov idag, så det kommer bli lite nervöst innan man fått resultatet. Bara att hålla tummarna på att det gått bra.
Vill ha en vinterjacka idag. Det är en beställd, men det är så kallt ute att jag skulle behöva en nu. På bara några dagar har det mer gått ifrån höst till vinter. Det är redan frost ute när man vaknar. Okej, det är ju mitten av oktober, så det är ju inte så tidigt iof.
Nu måste jag kila! Ha en bra dag så hörs vi senare idag, för efter skolan ska jag nog spela med bandet. Goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0