Vi är så fina, haha!



Har ni sett hur fina jag och min syster är? Haha. Det där gjorde min kväll. Efter en riktigt hemsk kväll, så kan jag nu le åt detta.

Jag väntar på att klockan ska slå åtta. Tänkte se på MTV's EMA ikväll. Jag vet att jag efter denna vecka, som jag vänt på dygnet helt och hållet, inte kommer somna tididgt i alla fall. Så det är lika bra att kolla på något trevligt på teven istället.
Jag försökte förut lite smått att se över matten, samhällen och svenskan, men det sket sig totalt. Jag blev bara sur på att jag inte förstår ett dugg. Det känns verkligen så lockande med skolan... Nej, jag skulle gärna vilja ha en veckas ledighet till! Men att träffa vännerna igen, är inte helt fel. Och förresten så är det jullov om sju veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0