8 November 2011



Det var väldigt fint ute påväg hem ifrån bussen!

Har inte haft någon toppendag. Har varit trött och börjat få ont i nacken på det. Hm. Brukar aldrig ha det annars. Vi fick också se vårat samhällsprov som vi skrev för några veckor sedan, usch. Det är så tungt i skolan nu. Jag avskyr att stiga upp och hoppa in i duschen, sminka mig, klä på mig, åka buss i en timme och sedan sätta min fot innanför skolan. Jag börjar tvivla allt mer.
Just nu letar jag efter fler linjer som verkar intressanta. Jag finner några här och var i landet. Haha. Eller ja... Har funnit en linje i Stockholm och en i Lund som tilltalar mig. Får nog kila iväg till min syokonsulent snart och ta ett snack om min framtid.

Kommentarer
Postat av: julia

Sv: mohahahhaha och det ska jag allt göra också! ;)

2011-11-08 @ 21:09:26
URL: http://hadokoah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0