4 November 2011



En bild från igårkväll.

God dag får det bli, istället för god morgon!

Det är en trött tjej som sitter framför datorn nu. Det blev en alldeles för sen kväll igår tror jag. Men vi hade det väldigt kul! Vid halv åtta kom kom mina fina vänner på besök. Vi umgicks och hade det mycket trevligt. Vi somnade vid fem i morse och vaknade till liv vid nio. Ack vad jobbigt det var att stiga upp, men vi orkade inte ligga kvar, för rummet som jag och tre andra sov i blev riktigt varmt under natten. Lite som en bastu faktiskt.

Under morgonen var vi alla slöa och chillade framför teven. Barnprogram var det som fick underhålla oss. Det är ganska komiskt att det kan vara så roande. Vi fick oss alla ett gott skratt. Tror nästan jag ska börja att kika på barnprogram oftare, haha. 

Nu ska jag ta och kolla igeom alla bilder som togs igår och även redigera dom. Efter det borde jag kika igenom mina skolböcker. Har lite att göra där nämligen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0