Charlottenberg idag



Jag har haft en kanondag i Charlottenberg! Massa shopping som ledde till att jag blev ett och ett halvt tusen fattigare. Hur tusan är det ens möjligt? Jag handlade ju inte ens mycket. Hm. Jag är i alla fall jättenöjd med mina köp. Jag tror till och med att jag lyckades få ihop en outfit inför nyår. En snygg topp och en skinnkjol, men jag är inte helt hundra öven kjolen än. Ska pröva och se ifall jag vill ha kvar den eller ej. Har ju en möjlighet att lämna tillbaks den i Karlstad imorgon.

Efter en hel dag i ett shoppingcenter så är mina ben slut. Eller, hela jag är slut för den delen. Man har så kul så att man glömmer bort hur sliten man blir. Haha. Man bara kör på.
Det får inte bli allt för sent ikväll, för imorgon sticker ju jag och vännerna till Karlstad. Jag får nog inte handla så mycket då, utan jag får nog mest vara smakråd och sällskap. Funkar fint det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0