24 November 2011

Jag tycker att jag haft en ganska så härlig dag idag. Visst var det lite tungt att stiga upp imorse, men dagen har flutit på bra. Fast det har tölats en hel del för mig idag! När jag kom hem så tänkte jag dra ut och gå en sväng eftersom solen sken för en gångs skull. Jag går helst med musik, så jag kopplade in hörlurarna i mobilen och upptäckte till min fasa att jag inte längre hade spotify premium! Ganska så irriterande. Så jag skippade promenaden, men fotade i alla fall. När jag kom in och skulle lägga över bilderna på datorn så lyckades fotonen försvinna. Haha, snacka om tur... Men till sist kom de tillbaks och då fixade jag även spotify preium.

Så även om det har varit en hel del hinder under dagen så känner jag mig glad. Svenska redovisningen som jag och mina vänner gjorde för några dagar sedan hade gott super, kunde faktiskt inte gått bättre! Och jag blev lycklig när jag såg att Gavin DeGraw komer till Oslo för en spelning. Funderar faktiskt på att boka biljetter om någon har lust att hänga på. I och för sig så spelar han även i Stockholm, men det är ju lite längre bort dit än Oslo. Så de två sakerna har gjort min dag idag.

Snart slutar mamma och min syster skolan, så jag ska ta och vara en duktig tjej och laga mat! Fisk och kall sås är tydligen det jag ska bjuda på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0