16 November 2011



Nu är vintern här. Det har varit frost hela dagen, och jag skyndade mig ut med kameran när jag kom hem för att knäppa några vintebilder. Foton på frost brukar bli väldigt vackra. Det var tyvärr lite för mörkt ute för att de skulle bli sådär superbra, men de blev helt okej i alla fall.

Idag har jag haft en urusel dag. Tycker de dagarna tråkigt nog kommer allt oftare nu för tiden. Jag kanske är lite höstdeprimerad? Det kan nog lätt bli så när det är kolsvart ute varenda gång man sätter sin fot utanför sitt hem eller skolan. Och jag tror knappast att alla skolarbeten hjälper till direkt. Jag trodde nästan jag skulle börja gråta när jag såg mitt matteprov förut. Vad har liksom hänt med mig? Matte var ju mitt bästa ämne för mindre än ett år sedan?! Jag får bara mer och mer lust att sluta i skolan. Haha. Fast självklart så förstår jag att det inte är någon möjlighet om man vill få sig jobb i framtiden. Det är helt enkelt bara att kämpa på, även om man skulle vilja elda upp alla skolböcker på grund av hat. Jisses vad hesmkt det låter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0