Tjejen som bara sover

Efter att inte ha gjort särskilt mycket så la jag mig till sist på soffan och somnade. Var minst lika trött som igår. I fem timar låg jag och sov och vaknade till emellan åt. Vid halv sju trodde jag att det var morgon och att jag strax skulle upp och åka till skolan. Jag var helt virrig. Haha. Kände mig helt sjuk, seg och hängig. Började faktiskt tro att jag skulle bli förkyld, för jag var yr,´hade tungt huvud, ont i halsen och kände mig varm och kall om vartannat. Men nu, efter sömnen, så mår jag betydligt bättre.

Imorgon har jag inga prov eller lektioner, så jag får vara hemma, för vi har ju resursdag. Jippi! Då planerar jag att sova ännu mer. Men inte allt för länge, för jag har en del ärenden i Torsby under eftermiddagen.  Bland annat utvecklingssamtal.



Härliga sommarminnen ifrån Arvika hamnfest ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0