Take me away



Ljusstakar, glögg, tomtar och julte, men ingen snö. Jag vet att jag tjatar, men när till och med jag som avskyr vintern och kylan saknar snön, då är den verkligen saknad. Men jag och Julia tycktes oss se några flingor falla ner ifrån skyn när vi promenerade runt på byn.

Jag och min vän Julia hade en mysig dag på Torsby. Vi strosade runt och såg runt bland  butiker och stånd. Det blev tyvärr inga köp, men det gör inte så mycket, för imorgon ska jag iväg på shopping i Charlottenberg med familjen. Så jag måste nog skriva en inköpslista, för jag har en del som måste handlas!
Eftersom det bara blev jag och Julia så skippade vi maten och gick istället till Wiener och fikade. Så vi drar nog ner och äter på fredag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0