Några bilder från igår

Jag har över hundra bilder från igår. Haha. Jag älskar att se igeom alla bilder som knäppts. Ofta får man sig ett gott skratt då. En del bilder är så heska att man börjar asgarva. Ja, ojojoj.
Vi dansade, skrattade, pratade och hade det det så kul! Jag är omringad av många underbara vänner. Ibland funderar jag på vad ett liv utan vänner vore. Så tråkigt och ledsamt et skulle vara. De som är alldeles ensamma, de tycker jag verkligen synd om. Så jag är glad över att jag har dom, mina vänner. Åh, jag älskar dom. ♥


Kommentarer
Postat av: Olivia, the one and only

HAHA aw, william och dennis ser lagomt goa ut på gruppfotot!! :D

2011-11-06 @ 13:33:24
URL: http://thesimplegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0